IB - PYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ

Belgeleme

  • Okulun PYP bölümüne ait olan IB basımlarının kopyalarını bütün çalışanların erişimine açmak,
  • Tamamlanmış planların arşivlenmesini devam ettirmek,
  • Okulun sorgulama programını yayımlamak,
  • Okulun kapsam ve sıralama belgelerinin geliştirilme ve gözden geçirilme sürecini yönlendirmek,
  • Ölçme için ve öğretilen-öğrenilen dil için önemli uzlaşmalar sağlamak,
  • Okulun stratejik gelişim planının oluşturulmasında rol almak

Profesyonel Gelişim

  • Çalışanların profesyonel gelişim fırsatlarının farkına varmasını sağlamak,
  • Okul içindeki ve dışındaki profesyonel gelişim fırsatları hakkında önerilerde bulunmak,
  • Fırsat eşitliği sağlamak ve sürekli ihtiyaçları tanımlamak için atölye katılımının ve okul ziyaretlerinin kaydını tutmak,
  • Sorgulama üniteleri geliştirmede takımlara ya da bireylere yardımcı olmak,
  • 4. ve 6. Sınıftaki PYP sergisinden sorumlu öğretmenleri ve bu sergiye dahil olan öğrencileri desteklemek

Kaynak Yönetimi

  • Programın uygulanmasını desteklemek için uygun kaynakların satın alınması hakkında önerilerde bulunmak,
  • Etkin yönetimi kolaylaştırmak için kaynakların döküm çizelgesini başlatmak.

İletişim

  • Programın uygulanmasında yer alan tüm çalışanların iletişimi ve işbirliği için sistemler kurmak,
  • Veli bilgilendirmesini sağlamak,
  • Okul bültenindeki programa dair makaleler yayınlamak,
  • IB'den edinilmiş bütün ilgili bilginin dağıtımını yapmak,
  • Yetkilendirme ve değerlendirme için gereken belgeleri hazırlamak ve sunmak,
  • Programın uygulanmasıyla ilgili olarak IB'nin bütün gereksinimlerine sadık kalınmasını sağlamak,
  • IB'nin bilgi talebine yanıt vermek,
  • Okul ve IB arasında bir birleşim sağlamak,
  • OCC tartışma forumları, email adresleri ve okul gezileri aracılığıyla daha geniş bir PYP topluluğuna ulaşmayı sağlamak,
  • OCC'nin okul topluluğu içinde kullanımını teşvik etmek