IB - PYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Belgeleme
- Okulun PYP bölümüne ait olan IB basımlarının kopyalarını bütün çalışanların erişimine açmak,
- Tamamlanmış planların arşivlenmesini devam ettirmek,
- Okulun sorgulama programını yayımlamak,
- Okulun kapsam ve sıralama belgelerinin geliştirilme ve gözden geçirilme sürecini yönlendirmek,
- Ölçme için ve öğretilen-öğrenilen dil için önemli uzlaşmalar sağlamak,
- Okulun stratejik gelişim planının oluşturulmasında rol almak
Profesyonel Gelişim
- Çalışanların profesyonel gelişim fırsatlarının farkına varmasını sağlamak,
- Okul içindeki ve dışındaki profesyonel gelişim fırsatları hakkında önerilerde bulunmak,
- Fırsat eşitliği sağlamak ve sürekli ihtiyaçları tanımlamak için atölye katılımının ve okul ziyaretlerinin kaydını tutmak,
- Sorgulama üniteleri geliştirmede takımlara ya da bireylere yardımcı olmak,
- 4. ve 6. Sınıftaki PYP sergisinden sorumlu öğretmenleri ve bu sergiye dahil olan öğrencileri desteklemek
Kaynak Yönetimi
- Programın uygulanmasını desteklemek için uygun kaynakların satın alınması hakkında önerilerde bulunmak,
- Etkin yönetimi kolaylaştırmak için kaynakların döküm çizelgesini başlatmak.
İletişim
- Programın uygulanmasında yer alan tüm çalışanların iletişimi ve işbirliği için sistemler kurmak,
- Veli bilgilendirmesini sağlamak,
- Okul bültenindeki programa dair makaleler yayınlamak,
- IB'den edinilmiş bütün ilgili bilginin dağıtımını yapmak,
- Yetkilendirme ve değerlendirme için gereken belgeleri hazırlamak ve sunmak,
- Programın uygulanmasıyla ilgili olarak IB'nin bütün gereksinimlerine sadık kalınmasını sağlamak,
- IB'nin bilgi talebine yanıt vermek,
- Okul ve IB arasında bir birleşim sağlamak,
- OCC tartışma forumları, email adresleri ve okul gezileri aracılığıyla daha geniş bir PYP topluluğuna ulaşmayı sağlamak,
- OCC'nin okul topluluğu içinde kullanımını teşvik etmek